HTML

Angol játszócsoport - otthoni nyelvtanulás

Édesanyaként biztosan tudod, hogy játszva tanulnak a gyerekek. Tudod, hogy tehetnéd könnyebbé a második (harmadik ...) nyelv elsajátítását, ahelyett, hogy a suliban magántanárra kelljen költeni? Otthon is megoldhatod könnyen, hogy gyermeked megismerkedjen az angol nyelvvel, énekeken, mondókákon, egyszerű szituációkon keresztül. 3 és 1 éves fiaimnak és barátaiknak angol játszócsoportot kezdtem tartani (csapatunk = 8 édesanya és a gyerkőcök) rendszeres rendszertelenséggel, ezek anyagát teszem közzé, hogy mások is kedvet kapjanak a kétnyelvű neveléshez. Ezen kívül alapvetően természetes egészségmegőrzéssel foglalkozom!

Ki írja a blogot?

Legújabb bejegyzések

Korábbi bejegyzések

Először angolozunk együtt...

2009.03.17. 21:09 V. Kriszta

Egy éjszakába nyúló mamapartin megfogalmazódott az ötlet, megoldhatnánk magunknak az angol játszócsoportot, ahogy a magyar zenebölcsit is, a gyerekeink már jól ismerik egymást, ugyanazokat az angol dalokat hallgatják és meséket nézik, vagyis adott az alap, csak az építkezést kell elkezdeni. Így aztán a srácaimon szerzett eddigi tapasztalatokon alapulva egy este leültem és el kezdtem összeállítani az anyagot.

Az volt a lényeg, hogy sok legyen a mozgás, az aktív cselekvés, lássák rajzon vagy játék formájában, amiről éneklünk, mutogassuk a dalokat, és gyakorlatilag a szituációk alapján szépen játékosan megtanuljuk a nyelvet. Zalán fiam júniusban lesz 3 éves, Gellért márciusban volt 1, és velük sokszor "elutazunk" Angliába, mégis úgy izgultam az első játszócsoportban, mint egy kis ovis, a hangom is elcsuklott:) Aztán a végére belejöttünk, jókat nevettünk.

A következő bejegyzésben olvashatod, hogyan is zajlott az első találkozó. Te hogy ismerteted meg gyermeked az angol nyelvvel? Jársz valahova játszócsoportba?

4 komment

Címkék: előkészületek első alkalom

A bejegyzés trackback címe:

https://angoljatszocsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr241008499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2009.04.02. 21:24:37

Kedves Kriszta, örülök, hogy rátaláltam erre a blogra. Bár én még nem angolozok a fiammal, azért figyelemmel kísérem majd a tevékenységeiteket. Egyelőre minden tetszett, amit elolvastam! Sok sikert a folytatáshoz!

V. Kriszta 2009.04.02. 23:02:05

@Zsibrák: Köszönöm, és várlak máskor is!

drnacs 2009.04.04. 22:20:35

Szia Kriszta!

Nekem is nagyon tetszik a blogod, a Te "óravázlatod" :) alapján jött meg igazán a kedvem, hogy 10 hónapos Iker Fiaimat az angollal megismertetessem. Azért kell a bíztatás, mivel ebből a nyelvből nem érzem magamat otthon, viszont azért tanultam eleget életem során hogy egy kis bátorítással és ötletekkel (köszönet többek között Neked is) érezzek magamban kedvet, kitartást és energiát ehhez.

Izgatottan várom minden bejegyzésedet - mi egyelőre még csak az első alkalomnál járunk, azt próbálom magamnak is memorizálni , így annyira még nem változatos, de úgy érzem ilyen piciknél talán még nem is szükséges.
Hetente vezetnék be újabb dalokat, játékokat ez kell nekem is, hogy belejöjjek.
Nálatok mennyi idősek a gyerkőcök?

V. Kriszta 2009.04.04. 22:37:02

@drnacs: Szia! Örülök, hogy segíthetek és kedvet kaptál! Ez a cél! Zalán 3 éves lesz júniusban, Gellért 1 éves volt márciusban. Meglátod, gyorsan belejössz majd! Nekem a német volt az erősebb nyelvem, de aztán annyira angol volt minden, hogy izmosabb lett végül:)
süti beállítások módosítása