HTML

Angol játszócsoport - otthoni nyelvtanulás

Édesanyaként biztosan tudod, hogy játszva tanulnak a gyerekek. Tudod, hogy tehetnéd könnyebbé a második (harmadik ...) nyelv elsajátítását, ahelyett, hogy a suliban magántanárra kelljen költeni? Otthon is megoldhatod könnyen, hogy gyermeked megismerkedjen az angol nyelvvel, énekeken, mondókákon, egyszerű szituációkon keresztül. 3 és 1 éves fiaimnak és barátaiknak angol játszócsoportot kezdtem tartani (csapatunk = 8 édesanya és a gyerkőcök) rendszeres rendszertelenséggel, ezek anyagát teszem közzé, hogy mások is kedvet kapjanak a kétnyelvű neveléshez. Ezen kívül alapvetően természetes egészségmegőrzéssel foglalkozom!

Ki írja a blogot?

Legújabb bejegyzések

Korábbi bejegyzések

Old McDonald and Incy Wincy Spider

2009.03.22. 23:43 V. Kriszta

A busszal elmentünk a Duploból felépített farmra, ahol már várt minket Old McDonald, az egyik kis Duplo figura a tehenével, kacsájával, kutyájával és disznójával. A következő alkalommal bővülni fog még a díszes társaság birkával, lóval, kakassal is, egyelőre velük tudtam szemléltetni.

"Welcome to Old McDonald's house. This is a dog. What does a dog say? It says woof-woof. This is a cow. What does a cow say? It says moo. (Make cow horns by placing your thumbs on the top of your forehead, and then extending your pinky fingers up and out.) It's a pig. What does a pig say? Oink-oink. (Push your nose up with one finger.) The last one is a duck, it says quack-quack. (Make a duck's bill in front of your mouth with your hand.) Now, let's sing the song."

"Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O. (Make the farmer gesture.)
And on that farm he had a COW. E-I-E-I-O. (Make a cow gesture.)
With a moo moo here. (Continue making the cow gesture and "moo" to the left.) A moo moo there. ("Moo" to the right.)
Here a moo. (Moo to the left.) There a moo. ("Moo" to the right.) Everywhere a moo moo. ("Moo" as you move your head in a circular motion.)
Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O. (Make the farmer gesture.)

Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.
And on that farm he had a PIG. E-I-E-I-O. (Make a pig gesture.)
With an oink oink here. (Continue making the pig gesture and "oink" to the left.) An oink oink there. ("Oink" to the right.)
Here an oink. ("Oink" to the left.) There an oink. ("Oink" to the right.) Everywhere an oink oink. ("Oink" as you move your head in a circular motion.)
Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.
And on that farm he had a DUCK. E-I-E-I-O. (Make a duck gesture.)
With a quack quack here. (Continue making the duck gesture and "quack" to the left.) A quack quack there. ("Quack" to the right.)
Here a quack. ("Quack" to the left.) There a quack. ("Quack" to the right.) Everywhere a quack quack. ("Quack" as you move your head in a circular motion.) Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.
And on that farm he had a DOG. E-I-E-I-O. (Make a dog gesture.)
With a woof woof here. (Continue making the dog gesture and "woof" to the left.) A woof woof there. ("Woof" to the right.)
Here a woof. ("Woof" to the left.) There a woof. ("Quack" to the right.) Everywhere a woof woof. ("Woof" as you move your head in a circular motion.) Old McDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Miután szétnéztünk a farmon, észrevettük, hogy a ház ereszcsatornáján egy icipici pók mászik fel:

"Okay…put your fingers together. Let’s do the Eensey Weensey Spider.

The eensey weensey spider climbed up the water spout. (Walk your fingers up.)
Down came the rain and washed the spider out. (Flutter your fingers down, simulating rain, and then sweep your hands out.)
Out came the sun and dried up all the rain. (Make a circle over your head with your arm, simulating the sun.)
Then the eensey weensey spider went up the spout again. (Walk your fingers up.)"

A háziállatok után egy kis mozgás következik a testrészek megismerésével. Gyermekednek melyik a kedvenc állata? Gellértem a kutyákat szereti a legjobban, séta közben nem azért sír, ha lát egy kutyát, hanem azért, amikor már nem látja.

 

Szólj hozzá!

Címkék: mutogatás első alkalom

A bejegyzés trackback címe:

https://angoljatszocsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr421019220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása